Гарантії
Невідповідність очікуванням
Клієнт, який вважає, що отриманий товар є несумісний з його очікуваннями, може обміняти на інший, рівної або більшої вартості (в тому випадку, якщо товар відправлений по передоплаті). Якщо товар відправлений накладеним платежем, перевірений на відділенні кур’єрської служби та забраний з пошти, товар обміну не підлягає.
Обмін товару
Бажання обміняти має бути повідомлено в письмовій формі на пошту [email protected] протягом 48 робочих годин з моменту отримання пакета. Пізніше 2-х діб ми не приймаємо скарг.
Після спільного узгодження, пакет повинен бути повернутий у повному обсязі за рахунок відправника. Ми не приймаємо на обмін або повернення окремих одиниць, вилучених з усього пакету.
Новий пакет повинен бути обраний протягом 7 робочих днів після повернення до нас першого пакету.